Päivitetty 1.12.2019

VERKKOKAUPAN SOPIMUSEHDOT (1.12.2019)

Verkkokaupan sopimusehdot, BlueWhiteSpirit Oy, 1.12.2019

YLEISET EHDOT

Alla olevia ehtoja sovelletaan BlueWhiteSpirit Oy:n (myöhemmin 'Yritys') verkkokaupan ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Yritys voi päivittää sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta, verkkosivuilla on sopimusehtojen tietokenttä, joka kertoo milloin ehtoja on päivitetty.Alla olevia ehtoja sovelletaan 1.12.2019 alkaen.

VERKKOKAUPAN TUOTTEIDEN TOIMITUS JA TILAUSVAHVISTUS

Verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti Postin välityksellä. Joissakin tapauksissa myös nouto on mahdollista, mikäli tuotteen yhteydessä näin kerrotaan. Toimitusaika mainitaan myös tuotteen yhteydessä, tyypillinen toimitusaika on 7 vrk. Ulkomaiden toimituksissa on pidempi toimitusaika, toimitusaika selviää tilausvahvistuksesta. Jotta tuotteet löytävät perille, ole tarkkana osoitetietojen syöttämisessä. Lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen pian tilauksen tekemisen jälkeen. Säilytä tilausvahvistus, se toimii ostotositteena ja mahdollistaa tuotetakuun.

TOIMITUSKULU

Toimituskulu määräytyy toimitusosoitteen ja lähetettävän paketin painon tai koon mukaan. Näet toimitusmaksun suuruuden lisäämällä tuotteen tai tuotteet ostoskoriin ja valitsemalla kohdemaan. EU:n ulkopuolelta tulevissa tilauksissa asiakas huolehtii kotimaansa lakien ja asetusten mukaisesta tuontitullauksesta.

MAKSUTAVAT

Yrityksen verkkokaupassa voit maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla tai verkkomaksulla suomalaisen pankkitilin kautta. Maksunvälitys tapahtuu Checkout Finlandin (FI2196606-6) kautta. Checkout on maksunvälitykseen erikoistunut yritys, maksusuorituksen saajana näkyy Checkout Finland Oy. Yritys tai Checkout Finland ei hallinnoi tai säilytä kortinhaltijan henkilö- tai korttitietoja eikä verkkokauppaan tallenneta asiakkaan korttitietoja. Maksutapahtumassa käytetään kansainvälisiä suojaus- ja todentamismenetelmiä (mm. Verified by Visa) kortinhaltijan suojaamiseksi.

PALAUTUS- JA VAIHTO-OIKEUS

Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen maksamalla palautuskulut. Mikäli kyseessä on viallinen tuote, on palauttaminen ilmaista. Huomioi, että erikoistilaustuotteissa (mm. kaiverrustuotteet omalla designilla) ei ole palautusoikeutta muuten, kuin siinä tapauksessa, että yritys on tehnyt virheen esim. muokatessa asiakkaan lähettämää kuva-aineistoa ja tehnyt siitä tuotteen ilman asiakkaan hyväksyntää. Ilmoita palautukista ennakkoon info@bluewhitespirit.fi, mainitse tilausnumero tai tilausvahvistusnumero ja palautus on tehtävä viimeistään kahden viikon kuluttua, kun olen saanut tuotteen. Viallisen tuotteen tapauksessa saat tilalle uuden tuotteen tai palautamme maksamasi summan, ilmoita palautuksen yhteydessä haluamasi menettelytapa; uusi tuote tai maksun palautus. EU:n ulkopuolelta emme hyväksy palautuksia kuin erikoistapauksissa. Mikäli palautat verkkokaupastamme ostamiasi tuot-teita EU:n ulkopuolelta, ota yhteyttä info@bluewhitespirit.fi selvittääksesi palautus-mahdollisuuksia.

HINNAT JA VEROKANTA

Verkkokaupan tuotteet sisältävät vallitsevan arvonlisäveron. EU:n ulkopuoliset toimitukset eivät sisällä arvonlisäveroa.

KYSYTTÄVÄÄ?

Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteista tai muusta verkkokauppaan liittyvästä, ota yhteyttä info@bluewhitespirit.fi